"Versace, Versace, jag svär jag har aldrig ägt något Versace"

Publicerad

Räknar dagarna tills Abidaz släpper sin solodebut senare i höst. Man har en permanent "fan-det-är-något-som-luktar-illa-här-min" när man lyssnar på låten ovan.

Powered by Labrador CMS