You merely adopted the dark – I was born in it

Publicerad
batman-special

I fredags spelade jag, Margret och Parisa in ett fullkomligt supernördigt specialavsnitt av Nöjesgaten där vi enbart diskuterade The Dark Knight Rises. Tillsammans med Batman-fantasterna Quetzala Blanco (som har sett filmen fyra gånger på bio) och Robert Laul snackade vi allt från vem av Anne Hathaway och Michelle Pfeiffer som gestaltade Catwoman bäst till om Bruce Wayne faktiskt förlorade oskulden i den här filmen.

Vi går igenom The Dark Knight Rises nyckelscen för nyckelscen så vill utfärda en massiv spoilervarning. Lyssna på del ett här och del två här.

Bonus: För mig var Heath Ledgers Jokern snäppet vassare än Tom Hardys Bane, även om jag älskade honom också. Främst på grund av rösten. Är du som jag och inte kan få nog av den? Klicka på bilden nedan och gå loss.

Bane!
Powered by Labrador CMS