Den gångna natten...

Publicerad

...tillbringades på Name the Pets releasekalas på Spy Bar. Bästa låtarna var American Boys och Get on the Bus. Men den riktiga höjdpunkten (förutom att jag för första gången, med mina egna ögon, fick se Parisas pimpilicious filt/jacka/fleecekofta . Tror förresten att jag ska skaffa en liknande. Skulle passa helt sjukt bra på mig. Förutom skillnaden i färgen skulle jag se ut så här) var när Signe spelade Flashing Lights. Fortfarande lika bra!

Powered by Labrador CMS