DOINGGOOD

Publicerad

Jag fick ett mail från Parisa där hon skrev att det var fritt fram att börja mobilblogga för några dagar sen. Sen dess har jag försökt utan någon som helst framgång. Men det är fortfarande saker jag vill ha sagt. Så här följer mina tre mobilbloggningar:

1) Aftonbladet budade hit en tårta för att fira succen i måndags!

2) När jag var i Spanien här om veckan så började vi vilt diskutera den här pinnen. Vems ansvar är det att lägga upp den egentligen? Är det personen framför eller personen bakom? Vad tycker ni? Jag tycker definitivt personen bakoms ansvar!

3) Och sist, bild på min och Jessans pyjamasparty.

Powered by Labrador CMS