HM
Har ett viktigt samtal. En sak som är jobbigt med mobilbloggningen är att man inte börja inlägget med ett S, D, I eller P. För då blir det en smilegubbe
Har ett viktigt samtal. En sak som är jobbigt med mobilbloggningen är att man inte börja inlägget med ett S, D, I eller P. För då blir det en smilegubbe