YOUHAVETOWORKHARD
Om jag skulle säga att jag haft mycket att göra idag skulle det vara en underdrift. Hur mycket man än förbereder sig under veckan så är det alltid superstress två timmar innan inspelning. Jag kan säga med en stolt röst att den här veckans Schulmanshow-program slår förra veckan med hästlängder! Ni kommer få höra om en busringning, ett medium prata med en känd person som inte längre är med oss och en busringning som kommer få er att skratta rakt ut. Och detta säger jag inte för att ni ska se det, utan detta säger jag för att jag är så glad! Jag var tvungen att trycka min handflata mot mina läppar så att mitt skratt inte bubblade ut under inspelningen. Jag är lycklig i kroppen just nu. Jag gillar när det är stressigt och mycket att stå i. Jag tror nog att jag presterar bäst under stress. Härligt va.
Nu ska jag sova för jag längtar redan till morgondagens jobb!