Nästsista klubb SIC ikväll med bl.a. Shima Niavarani och Stephen Simmonds!

Publicerad

Jaha, allting kul måste tydligen få ett slut. Ikväll är det nästsista gången vi kör vår hyllade klubb SIC - Sommaren i City med Damon & Ida. Temat är "Damons vänner" och spelar gör då ett gäng goda vänner till mig, bl.a. Dramatens finest Shima Niavarani, soulrösten och DJ-fenomenet Stephen Simmonds, bitterblatten Naseem och en P3-Guldvinnare, yrvädret Black Barbie, Nneka från MTV och säkert någon till.

Vi spelar grym hiphop och annat dansant till 03 i natt. För att komma in behöver du mejla till sommarenicity @ gmail . com.

Du kan läsa mer om eventet på Facebook (Det är inget fejk-event).

Powered by Labrador CMS