3 saker

Publicerad

1. Jag har börjat kolla House of cards och det är riktigt bra ju? Älskar Robin Wright-Penn, alltid gjort.

2. Är fullständigt tokig i Wrecking ball? Alltså själva låten? Kan ej sluta lyssna, ryset när hon vrålar "I came in like a WRECKING BAAAAALL!!"... Ooooooh. Så starkt.

3. Min unge har klippt page! Hon hade ju så långt hår, riktigt långt, men det var dags att klippa och så satt hon där på lokala frissan och ba "klipp det kort". Jag ba "eeeeh nej, det ska vi väl inte..?" pga ÄLSKAR hennes rufsiga knorviga långa hår och hon vände sej till frissan, spände ögonen i henne och ba "JAG VILL HA PAGE TACK! SOM MAMMA!". Hjärtat sprängdes då.

Powered by Labrador CMS