Full fräs
Kollar fransk rulle med Audrey Tautou (är inte helt positivt inställd till henne, men men), sippar ett glas rött, Hanna har precis somnat, vi har varit skärgården natten till idag. Det var himmelskt. Jag har aldrig haft tillgång till skärgården förut, inga vänner eller kärlekar med lantställe. Det är en så vansinnig tillgång i livet? Och det är precis de där cheesy insäljande adjektiven som är det bästa med hela grejen, det där larvet som exakt alla säger när det gäller sommarhus, jag blev en av dem tydligen: tystnaden, enkelheten, naturen (jag gillar inte ens naturen så värst?!). Möjligheten att koppla av, koppla ner, gå i lufsiga kläder bland stubbar och vass. Bre en macka, lösa ett korsord, tälja en barkbåt, grilla en halloumi. Det är så fab. Ja och så lådvinet så klart.
...........................................
Ska alltså se denna prick nu, så svag för kostymfilm: