God fortsättning! Nu kan det bara bli värre hörrni! <3
Det är en lite läskig känsla som infinner sig när ett år som 2013 tar slut och ett helt nytt blankt år tar vid. Känslan förra året, när vidriga 2012 räknades ner och jag stod ute på kajen utanför Reisen med Julia och Q och Margret och alla, fyrverkerierna detonerade ovanför mitt huvud och paljetterna på min klänning exploderade med dem, då kände jag bara en stor lättnad. Fy fan vad skönt, det är ÖVER. Och det var det. Sen om det mesta bara satt i min hjärna, det spelar liksom ingen roll, I made it happen. Jag lämnade det mesta hemska onda kvar där på kajen, kvar i 2012, och efter ett skakigt men karaktärsdanande januari så kom februari and the rest is history. Jag har aldrig mått så bra under så pass lång sträcka av dagar veckor månader. Jag ger det här året tio av tio. Jag har varit, och är, så jävla jävla lycklig över hur livet ser ut prick just nu. Och liksom baxnar av tanken på vilken skillnad ett år kan göra. Jag har inte varit med om det förut, tro mej, de flesta av mina år har liksom sett jämntjockt likadana ut - och sen kom det ett år, 2013, som liksom SPRÄNGDE LJUDVALLEN. Rörde sig snabbare än ljuset.
Så nu undrar ju en bara... vad ska det hända för skit nurå?!?!?!
MVH Alltid redo
........................................
Och god fortsättning allihop! Hoppas ni fick ligga och hade superkul i natt! Nu äter vi pizza, tycker jag. Kram.
Och tack för de fina kommentarerna i inlägget innan. Verkligen. <3