I can move move move any mountain
Så Hanna har varit borta. Och jag har druckit min vikt i öl under tiden. Kan en säga. Vet inte hur ni har haft det veckan som gått, men här i Stockholm har det varit väldigt varmt och soligt och tja... då dricker man ju öl med vänner om tillfälle bjuds. Till exempel i fredags hade A lite födelsedagsmys hemma hos sej för Jonte, hans brorsa, hade fyllt år. Det var kul, och jag har fått ett favoritöl? Aldrig hänt förr. Det heter Oppigårds Amarillo och smakar liksom blommigt och fläder, himla gott. På myset hände följande: en halvtimma ägnades åt att prata om vilka skor jag ska ha på mej på min... BERGSVANDRING i Norge om ett par veckor. Kanske det tråkigaste ämne jag kan tänka mej. Jag hävdar att jag kan bestiga denna Galdöpigg eller vad den heter i bekväma joggingskor alternativt mina vansinnigt ingådda Air Force One mycket bättre än i ett par lånade vandrarkängor. De måste ju ge MER skavsår pga ingådda av någon annan? Ej passar min fot? Och eftersom jag förmodligen aldrig mer i livet kommer "bestiga ett berg" (alltså det är en vandrarstig av nåt slag, ska ta nio timmar) så vägrar jag köpa ett par dyra himla vandrarkängor enkom för detta. Det var en halvtimma av livet jag aldrig får tillbaka och inte blev jag nåt klokare heller. Sen var vi på Aarts till det stängde.
Lördag fm och dag spenderades i Ivar Los park med Agnes-Lo och A. Gillar dessa tu så mycket.