I love chut-a-ney
Vet inte om ni läser Parisas blogg, MEN DET BORDE NI, och där skriver hon ibland om the Douche jar. En burk där man får lägga bot-stålar när man är en douche, helt enkelt. Det kommer från "New girl", en sk humorserie. Jag tycker det är WEIRD att skratta ensam, och jag skrattar sällan åt sk humorserier, därav har jag aldrig sett hela "30 rock" eller "Arrested development", inte ens "The Office". Som jag säkert skulle skratta ihjäl mej åt egentligen, men det låser sig liksom. Kolla med någon annan: fine. Då kan man spegla sitt skratt i någon annans, men att kolla själv, skratta rakt ut i rummet... Njää. Så mitt liv har varit pretty much drama- och actionserier. Och alltså, jag kan ju skratta supermycket åt saker som händer i dessa ej regelrätta humorserier. Gud vad jag skrattat till Veronica Mars och Buffy och The Wire och så. Men det är ju för att man lärt känna karaktärerna och tycker subtila prylar är kul. Men i allafall. Jag hängde med Parisa förra veckan och hon ba: men KOLLA New girl, ba gör det. Så jag gjorde det. OCH DET ÄR JÄTTEKUL! På ricko. Jättekul. Jag har liksom aldrig gillat Zooey Deschanel heller, hon har varit ett vitt ark av menlöshet fram tills nu. Men bäst är Schmidt. I LOVE HIM. Och ja, det är gulliga polisen från "Veronica Mars"!
Se "New girl". Gör det bara.