If you think someone is weird you should criticize them as much as possible

Publicerad

Det pågår en debatt i de kretsar som orkar bry sej huruvida Lana Del Ray är bra eller ej. Eller äkta snarare. Jag har faktiskt ingen åsikt, men min vän Lisa har publicerat en fantastisk SNL-sketch på sin blogg, se den, den är BRILJANT:

http://blogg.svt.se/psl/2012/02/05/bast-idag/

Måste återpublicera punchlinen, den är så bra:

”I am grateful that all of you made your voices heard. In this age of dangerous school bullying you have sent an important message: if you think someone is weird you should criticize them as much as possible.”

Powered by Labrador CMS