Jag och Joffe har exakt samma inställning till dagens jävla väder

Publicerad

Jaha! Här har en gått och skanderat "HURRA det är höst, jag älskar hösten, så krispigt och fräscht, och ljuset hörrni... ljuset!!". Och vad är det man får tillbaka? Mordor. MORDOR VAR VAD JAG FICK. Ska aldrig vara positivt inställd till något någonsin mer. Inte Joffe heller. Hej.

Powered by Labrador CMS