Lycka till och ta hand om varandra

Publicerad

http://www.youtube.com/watch?v=u78eh_DAwzA&feature=youtu.be

I måndags skulle jag ha sett denna men jag var tvungen att jobba, det svider ska ni veta. Då var det nämligen förhandspremiär för "Lycka till och ta hand om varandra", en film av Jens Sjögren - en av mina favoritpersoner (han har även geniklubben "Natten" med Göran, bara en sån sak). Jag har inga problem med att utan att ha sett den säga: SE DEN, DEN ÄR TOPPEN! Och alltså, att de har Helvetes "In och genom mörkret med dig" i trailern. Älskar den så mycket, att det är Sibille på sång skadar ju inte heller direkt om man säger. Har lyssnat så vansinnigt mycket på den under sensommaren. Den gör fysiskt ont nästan.

Powered by Labrador CMS