Smoke and mirrors
Som gammalt Margiela-fan var jag lite tveksam till HM-samarbetet, mest pga det bor en liten kreddhora inuti mej sedan lååångt tillbaka - det jag gillade med märket var att det var svindyrt, udda och man var relativt häftig i dem pga få andra bar dem. Well, kanske inte på Bon-festerna och Riche, men överlag. Haha, så töntigt, jag gillade dem för att jag köpte mej a sense of cool? Jag var det inte i mej själv men kläderna hjälpte? Formulär 1 A iofs. Inget nytt där. Hela industrin bygger ju på det. Hatar du dej själv - BUY A NEW YOU MED DET HÄR HÄFTIGA MÄRKET! ALLT KOMMER BLI JÄTTEKUL DÅ! Allafall. Nu gör "han" (Martin Margiela själv has left the building) det här HM-samarbetet och jag är för gammal för att bry mej om att det inte känns exklusivt att bära hans stuff (eller exklusiva kläder överlag, va fan, jag köper alla mina kläder på Weekday, orka hålla på). Aja. Skitsamma.
Jag kollade grejerna nu och jag kommer inte köpa ihjäl mej om en säger. Men detta tyckte jag var så fint: