#TEAMVÄGRAFRYSA

Publicerad

Jag tror att jag är safe i år va? Efter mycket velande fram och tillbaka angående kulör, blev det till slut den smutsvita. Lite för att Ante gillade den mest och jag är fortfarande i fasen där jag vill vara fin för min kille (åtminstone för mej har fas ett alltid följts av fas två: HÖRRUDUDU JAG GÖR VÄL SOM JAG VILL och så väljer jag tvärtemot bara för ATT) (den är inte så soft) (eller mogen). Och så rätt mycket baserat på min vän Ikas ord: den vita är ju snyggast men jag kommer nog köpa den svarta, pga svart. Så jag tog vit! Trots att jag ser ut som statist i That 70's show. OBS det är bara när den är öppen och lite cool och slängig. När jag stänger den blir jag Bigfoot! Får sådan vansinnigt stark Stormtrooper/Chewbacca-vibb av min egen spegelbild, kolla!

Om man gillar jackan så kan jag tipsa om att den finns på HM, är fodrad med fejkmocka (dvs VARM) och kostar 1299 pix.

Powered by Labrador CMS