Teen age riot

Publicerad

Minns ni när man var liten och upptäckte att det fanns ÄLDRE barn, till och med TONÅRINGAR? Som pratade högt, tuggade tuggummi, hade asmycket smink, helt egna koder och språk och bröliga röster, som svischade med håret och skrek "ähmen lägg aaaav Jimmy du är så jävla dum i huvudet!!" med nöjda belåtna leenden? Hanna har precis upptäckt dem och hon är så fascinerad. Och rädd. Och framförallt beundrande. Så vansinnigt imponerad. En (ok, tre) bild säger mer än tusen ord i det här fallet, och åååh, jag älskar henne så jag går sönder här, lilla lilla person:

Det här barnet. Det bästa som hänt mej.

Powered by Labrador CMS