"Vad skare hända för skit idarå?"

Publicerad

Min psykolog drog följande slutsats i veckan: jag har svårigheter att hantera lycka.

Fair enough. MEN EN KANSKE INTE HAR FÅTT MÖJLIGHET ATT TRÄNA SÅ JÄVLA OFTA I LIVET VA.

*insert litet litet instrument*

Powered by Labrador CMS