VARNING FÖR STARK BILD

Publicerad

Apropå stark bild nedan vill jag bara säga att jag inte tillhör falangen människor som tycker graviditeten är ett sk natural state, som tycker det är så skööööönt och kviiinnligt och livsbejakande, som frodas i detta tillstånd. Som tar det med ro. Jag tycker det är helt jävla bananas uppåt väggarna. Kollar mej i spegeln och ba SÅ SJUKT!!! WTF händz.

Men! Det var inte det jag skulle säga. Jag följde lite råd av några här igår (tusen tack för alla bra sådana!) och kom hem från stan med två Sloggi-toppar (se stark bild nedan) och en Lilla undret från Abecita. Provade ju bara snabbt i provrum men jag TROR det kan vara det skönaste mjukaste på länge. Rekommenderas!

PS. Hanna tycker sprattlet ska heta Jan. Jan!!! Älskar henne.

Powered by Labrador CMS