Jaha, okej
Ni vet när vi sökte folk till Kåkens Quiz? Vi lät nästan desperata... Vi sökte folk absolut men vi hittade inte folk med dem egenskaperna vi sökte efter. Jag och Erik tog modet och deltog bara vi två, de övriga lagen bestod av fyra pers. Vi var bara två. VI VANN ÄNDÅ!!! Ville bara säga det.
/David