Lystring
Nu är jag allvarlig, jag får ibland känslan att folk som läser denna blogg skrattar åt fel saker.
Jag sysslar inte med lyteskomik eller hånar minoriteter på något sätt.. När jag skriver ett inlägg om den fattiga men snygga Situations Stockholms-säljaren så är det inte honom ni ska skratta åt utan Riksfittan (jag), min bloggkaraktär som är ett svin och en idiot. Honom ska ni skratt åt. Ni som skrattar åt det jag skriver OM vill jag inte ska läsa denna blogg, ni får gå någon annanstans. Ni som skrattar åt det jag MENAR, fortsätt läs. Ni som sitter framför datorn och utbrister "Vilket jävla äckel till människa den där David verkar vara!", fortsätt läs.
/ David