Recension: Det vita bandet!!!!
Mitt betyg:
- Grymt foto
- Fantastiskt skådespeleri
- Storyn var intressant
I stort sett en bra film.
Men inte den bästa filmen jag sett
Ingen film slår Avatar.
Pojk du är bra men du slår inte Avatar!
En annan som gillar film är Natacha!
/ David