Recension: Det vita bandet!!!!

Publicerad

Mitt betyg:

- Grymt foto

- Fantastiskt skådespeleri

- Storyn var intressant

I stort sett en bra film.

Men inte den bästa filmen jag sett

Ingen film slår Avatar.

Pojk du är bra men du slår inte Avatar!

En annan som gillar film är Natacha!

/ David

Powered by Labrador CMS