Post-Fotbollsgalans bästa tweet 2014

Publicerad

Sitter och skriver körschema inför morgondagens tvodd när vi ska prata om (det numera årligt traditionsenliga ämnet post-Fotbollsgalan) de grava jämställdhetsproblemen i fotbolls-Sverige och insåg att jag hade missat 2014 års vändas absolut bästa tweet:

ges.jpg

"Till alla flickor vi har försakat"...har väl aldrig varit mer adekvat att säga. #fotbollsgalan14

— Niklas Strömstedt (@poptonten) 12 november 2014

Powered by Labrador CMS