Angles
Ni lyssnar väl på den här idag?
Men HÖRRNI vilket omslag. Hoppas skivan är bättre. Fortfarande bara lyssnat två minuter på första låten. Leverera nu då Julian, Nick, Albert och Fabrizio!
Och du, Nikolai Fraiture, jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det men du kan väl i alla fall ÖVERVÄGA att hoppa av? Sugarplum Fairy söker en dålig basist som ser sjukt obehaglig ut. Jag kan inte tänka mig en bättre man för jobbet än du. Och så får du bo i Borlänge om du nappar på erbjudandet. Hänga i Kupolen och så. Gladiatorerna spelades in där för några år sen, Nikolai. Skitprogram. Men det lär väl du gilla. Ditt kräk.
/ Peter