Firth Hour

Publicerad

Ni firade väl Firth Hour igår mellan kl 20-21 va? Som jag förstår det så går det ut på att hylla Colin Firth så vackert och vördsamt man bara kan. Jag skrev ut 1000 ex av den här bilden och satte upp över hela lägenheten, släckte ljuset, tände värmeljus och satt och beundrade Colin Firth i en timme. Det. Var. Underbart.

Det här är Firth of Fifth med Genesis.

/ Anton

Powered by Labrador CMS