Följ dina drömmar, gå på känsla
Ibland när man inte finner inspiration får man helt enkelt följa sina drömmar. Detta drömde jag om inatt:
Lågupplösta elefantfan
Sully i Dr Quinn (var man inte svag för Sully har man inget hjärta)
Hur Sully ser ut idag? Det kan jag berätta. Störig, ser han ut. Jättestörig. Som om han tror att han kan bete sig hur fan som helst. Här är han. Fanskapet.
Undrar vad han tänker just där och då, Sully. "Ska du följa med hem till mig eller, ditt billiga äckel?" eller "Nu följer du med mig hem, ditt lättfotade as" eller kort och gott "Nu följer du med."
Nej usch. Man ska inte bildgoogla gamla crushes. Det har vi i alla fall lärt oss idag.
/ Peter