Nate Dog

Publicerad

Jaha. Så Nate Dogg dog. Nate Dizzle. Mr Refräng. Tragiskt. Jag kände honom inte så väl men det är ju alltid trist när folk kolar vippen. Vila i frid my nizzle. Vi ses i thugz mansion!

Just det. Jag svängde ihop en spellista förstås. Mest för att jag skulle få använda ordvitsen från rubriken en gång till.

Kul att Peter är tillbaka på bloggen också. Ge honom inga komplimanger bara, hans yttersta drivkraft är hans allmänna känsla av oro, misär och förakt. Beröva honom inte på detta. Snälla.

/Anton

Powered by Labrador CMS