Det vackraste du sett (är till salu)
Ja det vackraste du sett är min keramik. Själv blir jag nästan häpen när jag plockar ur ugnen ibland, hur kan lera vara så vackert? Kom till vår julbazar i helgen, på Färgkontoret i Liljeholmen/Gröndal. Jag säljer krukor, vaser, keramiska grankäppar, fat och ljusstakar! Öppet lördag 11-17 och söndag 11-17! Fika, mys och fantastisk konst, fotostudio, konsthantverk, smycken, julgranspynt mm. 10% av all försäljning går till Rosenlundstödet !