Saker internet lärt mig: "Män har en betydligt större standardavvikelse i intelligens"

Publicerad

Ah, the old retoriska knepet att bevisa sin tes med sin blotta existens, ey? Odiskutabelt lyckad kommentar, saxad från Di Debatt.

Powered by Labrador CMS