Saker internet lärt mig: "Män har en betydligt större standardavvikelse i intelligens"
Ah, the old retoriska knepet att bevisa sin tes med sin blotta existens, ey? Odiskutabelt lyckad kommentar, saxad från Di Debatt.
Ah, the old retoriska knepet att bevisa sin tes med sin blotta existens, ey? Odiskutabelt lyckad kommentar, saxad från Di Debatt.