Måns Zelmerlöw blir radioprogramledare

Publicerad

... i en månads tid.

Från och med den 30 januari och en månad framåt kommer artisten Måns Zelmerlöw att leda ett nytt radioprogram på Mix Megapol. Programmet är en timme långt och kommer att ta avstamp i Zelmerlöws personliga minnen, anekdoter och favoritlåtar.

– Jag har ju gjort massor av tv men radio är nytt för mig, så det ska bli väldigt roligt. Det är jättekul att få spela låtar som jag gillar och prata med lyssnarna på Mix Megapol, berättar Måns Zelmerlöw i ett pressmeddelande.

Läs även: "Stor lägger ner musikkarriären"

Powered by Labrador CMS