Yves Saint Laurents begravning
Världen gråter över mannen som gav kvinnan kostym...
Världen gråter över mannen som gav kvinnan kostym, och inte ens hälften av oss förstår varför vi är ledsna. Faktiskt inte ens Claudia Schiffer som på begravningen nästan ser lite för glad ut. Men visst får vi erkänna att det känns fint, men än dock som en självklarhet, att även kvinnan ska kunna dra på sig ett par byxor.
Många kommer sakna mannen "YSL", men om Schiffer gör det ska vi inte spekulera i. Notera gärna att Schiffer bär klänning. Personligen anser jag att den klassiska kvinnliga kostymen hade varit ett bättre val.