Årets bästa enligt Amanda Mair

Publicerad

Varje dag fram till jul tipsar Nöjesguidens favoriter om skivor de tycker är årets allra bästa. Idag kommer tipset från Amanda Mair. Hon gillar...

- Det albumet jag har valt ut som det bästa albumet under 2011 är Bon Ivers album Bon Iver Bon Iver som släpptes i mitten av juni. För att vara helt ärlig brukar jag inte lyssna jättemycket på album utan istället separata låtar från olika album. Men Bon Ivers nya fastnade mig helt i smaken och låtarna har spelats oräkneliga gånger i spelaren. Favoritlåtarna från albumet är Perth och Calgary.

Powered by Labrador CMS