Bäst just nu med Joel Alme
Krog/bar
– Uppåt Framåt.
Kafé
– Har aldrig fikat i hela mitt liv.
Musik
– Min trummis Oskar Arvidssons soloprojekt (bara trummor).
Film
– Just nu är det bara Sam Peckinpahfilmer (The Wild Bunch, Pat garret and Billy the kid).
Sport
– Fotbollsslagsmål på youtube.
Läsning
– Demonlådan med Ken Kesey.
Turistattraktion
– Sejdeln på Andra Långgatan, det bästa av Göteborgs kultur och trevliga människor.
Köp
– En wokpanna! Jag gör all min mat i den.
Drink
– Vodka Tonic. Nej, Rom och Cola såklart!
Festutstyrsel
– Mjukisbyxor – jag är inte intresserad av fortplantning.
Att göra i april
– Släppa skiva o inreda mitt nya hus på Brännö.