Silk
Från Atlanta kommer dessa skönsjungande män som efter succén meddebutalbumet Lose control (dubbel platina i USA) nu släpper uppföljaren. Jag tvivlar dock på att den någonsin kan komma upp i liknande försäljningssiffror. Segare än Silk kan det knappast bli. Det finns liksom ingen riktig substans i låtarna och allt flyter samman i en sliskig sörja där en låt är omöjlig att skilja från en annan. Att grabbarna ligger inne med hyfsade röstresurser finns det ingen tvekan om, det är snarare vad desjunger som är diskutabelt. Ska man köpa den här typen av musik finns det roligare alternativ än Silk. Slisk är ett rättvisare namn.