Tokyo Police Club – Champ
- Vadå ”försöker låta som The Strokes”? Vi försöker inte alls låta som The Strokes!break
Vi både experimenterar och radioflörtar mer än de, åtminstone lite mer än de. Och varför skyller du jämt på oss, det finns ju massor av band som försöker låta som The Strokes? Och förresten så hade vi bestämt att vi skulle låta som The Strokes innan The Strokes ens hade bildats, så det så! Där fick du!