Heje, vinn!

Publicerad

HALLÅ?

Vad gör ni den 26:e december? Inget, eller hur?

Men dåså.

Jag lottar ju ut två biljetter till Dance All Night på Berns. Vill ni INTE dansa hela natten? Jo, där ser ni.

Maila mig på parisa.amiri@hotmail.com

Ni får till IMORGON!

Det enda ni behöver tänka på är att vara minst 20!

Sitter och uppdaterar mailen like crazy. Maila!

Powered by Labrador CMS