Välkommen på Granpas butikfest på torsdag - jag spelar några låtar med gitarr!
Bara att osa på facebook-eventet och komma dit alltså, blir perfekt start på kvällen! Jag tar med mig CD och vinyler som jag kan signera till er på plats. Stället ligger vid Fridhemsplan, vi ses!
P